Geo
«Geo»-ն գործարկվել է General Motors-ի կողմից 1989 թվականին որպես ներմուծման վրա կենտրոնացած ենթաբրենդ, որը վաճառվում էր Chevrolet-ի դիլերների միջոցով Հյուսիսային Ամերիկայում: Նրա շարքում ընդգրկված էին «Metro» կոմպակտ հեչբեքը (արտադրված Suzuki-ի կողմից), «Prizm» սեդանը, որը վերանվանվել էր Toyota-ից, «Storm» սպորտային կուպեն Isuzu-ի կողմից և «Tracker» SUV-ը: Geo-ն օգտվեց փոքր, վառելիքարդյունավետ մեքենաների աճող պահանջարկից՝ իր առաջին երեք տարիների ընթացքում վաճառելով ավելի քան 400,000 միավոր: Չնայած սկզբնական ուժեղ վաճառքներին, GM-ը դադարեցրեց Geo-ն 1997 թվականին՝ մնացած մոդելները ինտեգրելով Chevrolet բրենդի մեջ: Այսօր Geo մեքենաները շարունակում են մնալ սիրված առաջին անգամ գնորդների և հավաքորդների շրջանում՝ հիշվելով իրենց մատչելիությամբ, սպասարկման հեշտությամբ և խաչաձև բրենդային նշաններով ինժեներիայով:
Ցուցադրել ավելի քիչ