Jetta
«Volkswagen»-ը 2019 թվականի մարտին Չինաստանում ստեղծեց «Jetta»-ն որպես առանձին բրենդ՝ իր FAW-Volkswagen համատեղ ձեռնարկության ներքո, նպատակ ունենալով գրավել առաջին անգամ մեքենա գնողներին և երիտասարդ սերունդներին: Գլխամասը տեղակայված է Տյանցզինում, «Jetta»-ն մեկնարկեց «VA3» սեդանով և հետագայում ավելացրեց «VS5» և «VS7» ամենագնացները՝ VW Group-ի առկա հարթակների տեղայնացված տարբերակները: Բրենդը իր առաջին տարում գրանցեց մոտ 200,000 առաքում և պահպանում է տարեկան մոտ 170,000 ծավալները՝ մշտապես գերազանցելով որոշ հաստատված տեղական մրցակիցներին: «Jetta»-ի «Drive to the Dream» մարքեթինգը շեշտադրում է թվային բնիկ ցուցասրահները և ժամանակավոր «ID. Store» փորձառությունները: Փոքր էլեկտրական մոդելը ներկայացվեց 2024 թվականին՝ ընդլայնելով իր շարքը դեպի ամբողջությամբ էլեկտրական ապագա մինչև 2030 թվականը:
Ցուցադրել ավելի քիչ