Scion
«Scion»-ը ներկայացվել է Toyota-ի կողմից 2003 թվականին՝ որպես մուտքային մակարդակի բրենդ, որը նպատակաուղղված էր երիտասարդ գնորդներին Միացյալ Նահանգներում: Նմանատիպ մարքեթինգային նախաձեռնություններ, ինչպիսիք են «Scion tC» անհատականացման ծրագրերը և քոլեջի տարածքային միջոցառումները, ամուր համայնք ստեղծեցին այնպիսի մոդելների շուրջ, ինչպիսիք են xA հեչբեքը, xB քառակուսի կոմպակտը և tC կուպեն: 2010 թվականին Scion-ը ընդլայնվեց FR-S սպորտային կուպեի թողարկմամբ, որը համատեղ մշակվել էր Subaru-ի հետ: Scion մեքենաները շեշտադրում էին մատչելիությունը, հուսալիությունը և անհատականացումը՝ առաջարկելով աքսեսուարների համագործակցություն հետշուկայի դիզայներների հետ: Չնայած սկզբնական հաջողությանը, շուկայի փոփոխվող դինամիկան և Toyota-ի մոդելային գծերի համընկնումը հանգեցրին բրենդի դադարեցմանը 2016 թվականին: Շատ Scion մոդելներ վերանվանվեցին որպես Toyota, բայց բրենդի երիտասարդության վրա կենտրոնացած մարքեթինգը և անհատականացման էթոսը երկարատև ազդեցություն թողեցին ավտոմոբիլային ներգրավման ռազմավարությունների վրա:
Ցուցադրել ավելի քիչ