AITO
«AITO» («Adding Intelligence To Auto») ստեղծվել է 2021 թվականի դեկտեմբերի 2-ին Seres Group-ի կողմից՝ համագործակցելով Huawei-ի սպառողական բիզնեսի ստորաբաժանման հետ և նպատակաուղղված է Չինաստանի պրեմիում խելացի էլեկտրական մեքենաների սեգմենտին։ Դրա շարքում ընդգրկված են M5 քրոսովերը, ընտանիքամետ M7 SUV-ն և առաջատար M9-ը, որոնք առաջարկվում են որպես մաքուր էլեկտրական կամ երկարացված հիբրիդներ՝ Huawei-ի HarmonyOS խցիկով և առաջադեմ վարորդի օժանդակության սարքավորումներով։ Մատակարարումները 2024 թվականի մարտին հասել են 31,700 միավորի, և միայն M9-ը ունի ավելի քան 100,000 հաստատված պատվեր, ինչը AITO-ն դարձնում է երկրի ամենաարագ աճող նոր էներգիայի բրենդներից մեկը։ AITO ապրանքանիշերի վերահսկումը այժմ ամբողջությամբ փոխանցվում է Seres-ին, մինչդեռ Huawei խանութներում համատեղ տեղակայված ցուցասրահները ապահովում են ապրանքանիշի համազգային տեսանելիությունը՝ նախատեսված եվրոպական արտահանումներից առաջ։
Ցուցադրել ավելի քիչ