Bugatti
Էտտորե Բուգատին 1909 թվականին Մոլսհայմում, այն ժամանակ Գերմանիայի մաս, հիմնադրեց Automobiles E. Bugatti-ն՝ նպատակ ունենալով միավորել արվեստն ու ճարտարագիտությունը։ Վաղ հաջողությունները, ինչպիսիք են Type 35 մրցարշավային մեքենան, ապահովեցին 2 000 հաղթանակներ Երկրորդ համաշխարհային պատերազմից առաջ՝ ամրապնդելով Բուգատիի համբավը որպես ձեռագործ կատարողականության։ Պատերազմից հետո ապրանքանիշը դադարեց գործել 1952 թվականին, բայց վերակենդանացավ 1987 թվականին և ձեռք բերվեց Volkswagen Group-ի կողմից 1998 թվականին։ Ժամանակակից լեգենդները ներառում են 1 500 ձիաուժանոց Chiron-ը և սահմանափակ թողարկման Veyron հիպերմեքենաները, որոնք յուրաքանչյուրը կառուցված են Մոլսհայմի Atelier-ում՝ ածխածնային-տիտանային մոնոկոկներով։ Բուգատին տարեկան մատակարարում է 100-ից պակաս մեքենա՝ կենտրոնանալով անհատական պատվերների և տեխնոլոգիական գերազանցության վրա։ Նրա անսասան ձգտումը արագության և վարպետության նկատմամբ շարունակվում է «No Compromise» գաղափարախոսության ներքո, իսկ հիբրիդային հիմքով Ébère կոնցեպտը նախադիտում է ապագա ուղղությունները։
Ցուցադրել ավելի քիչ