Ciimo
«Ciimo»-ն ներկայացվեց 2011 թվականին որպես Dongfeng Honda-ի միայն Չինաստանում գործող ենթաբրենդ, որը նպատակաուղղված էր բյուջետային քաղաքային վարորդներին։ Դրա պորտֆելը ներառում էր միկրո-էլեկտրական մեքենաներ և կոմպակտ SUV-ներ, որոնք հիմնականում Honda-ի մոդելներ էին՝ օրինակ՝ XR-V-ն, որոնք վերամշակված էին յուրահատուկ ոճային տարրերով և պարզեցված հատկություններով։ Honda-ի հիմնական առաջարկներից ցածր դիրքավորված, Ciimo-ն ապահովում էր հասանելի մուտք համատեղ ձեռնարկությունների արտադրանքների համար արագ շուկայի ընդլայնման շրջանում։ Երբ Dongfeng Honda-ն պարզեցրեց իր բիզնեսը, Ciimo բրենդը լուռ անհետացավ 2020 թվականից հետո՝ թողնելով կարճ, բայց ցուցադրական օրինակ, թե ինչպես ավտոարտադրողները հարմարեցնում էին արտադրանքները հատուկ Չինաստանի բազմազան սպառողական հատվածների համար։
Ցուցադրել ավելի քիչ