Haval
«Haval» անունը առաջին անգամ հայտնվեց «Great Wall Motor»-ի կոմպակտ «Hover CUV»-ի վրա 2005 թվականի ապրիլին և դարձավ անկախ SUV ապրանքանիշ 2013 թվականի մարտին «GWM»-ի ներքո, որը հիմնադրվել է 1984 թվականին Վեյ Ցզյանցզյունի կողմից: Դրա առանձնահատուկ մոդելներից են ամենավաճառվող «H6» միջին չափի SUV-ը (գործարկվել է 2011 թվականին), «Jolion» կոմպակտ քրոսովերը (2020) և կոշտ «Big Dog/Dargo» (2020): Որպես Չինաստանի առաջատար SUV ապրանքանիշ՝ 2018 թվականի ընթացքում ինը տարի անընդմեջ գերազանցելով ներքին SUV վաճառքները և տարեկան ավելի քան մեկ միլիոն միավոր մատակարարելով՝ «Haval»-ը ունի լայնածավալ դիլերային ծածկույթ և աճող արտահանում այլ շուկաներ: 2017-ից 2019 թվականներին կարճ ժամանակով փորձարկելով կարմիր և կապույտ պիտակների ոճավորումը՝ «Haval»-ը 2019 թվականին վերադարձավ միասնական ինքնությանը՝ ամրապնդելով իր շարքի համահունչ դիզայնն ու որակը:
Ցուցադրել ավելի քիչ