Jetour
«Chery»-ն 2018 թվականի հունվարի 22-ին գործարկեց «Jetour»-ը՝ որպես իր ընտանիքակենտրոն SUV ապրանքանիշ, նպատակ ունենալով օգտվել Չինաստանի արագ զարգացող քրոսովերների շուկայից: Տեսականին մեկնարկեց X70 միջին չափի SUV-ով և հետագայում ընդլայնվեց X90 մեծ չափի մոդելով, «Dashing» կամ «Dasheng» շարքով և «X-Trail»-ից ներշնչված կոպիտ արտաճանապարհայինով: Մինչև 2024 թվականի հունվարը «Jetour»-ը գրանցեց իր միլիոներորդ մեքենան, ինչը ընդգծում է արագ աճը: Նրա iPeL մոդուլային հարթակը աջակցում է ներքին այրման, լիցքավորվող հիբրիդային և մաքուր էլեկտրական շարժիչներին, ինչը թույլ է տալիս ապրանքանիշին արագ հարմարվել շուկայական միտումներին: Իր Չանչժոու գործարանում տարեկան 1 միլիոն միավոր արտադրական հզորությամբ «Jetour»-ը նախատեսում է մինչև 2026 թվականը մուտք գործել Լատինական Ամերիկայի և Մերձավոր Արևելքի շուկաներ:
Ցուցադրել ավելի քիչ